Esports i activitats nàutiques
|
Lloguer de cotxes, motos i transports a Menorca.

No existeix res millor que els serveis de lloguer de cotxes a Menorca, o transports amb chofer, per mouver's lliurement per l'illa. És més, durant la seva estància el lloguer d'un vehicle serà quasi obligat, ja que l'accés a molts llocs, sobre tot les zones més verges, no és possible amb transport públic.
Les Estacions Nàutiques posen a la seva disposició una gran varietat de cotxes de lloguer a Menorca, des de cotxes petits fins a mini-busos que poden portar 8 persones.
El transport a Menorca, que només és possible mitjançant autobusos o taxis ja que no hi ha xarxa ferroviària a l'illa, li permetrà moure's entre la gran majoria de poblacions i urbanitzacions de Menorca amb facilitat. Una manera d'accedir a les cales més remotes, o fins i tot a certs carrers urbans més estrets, és amb el lloguer d'una moto a Menorca.
En resum, existeixen varis tipus de transport a Menorca, i segons la durada de la seva estància a l'illa, podrà recórrer a un o altre. Respecte el lloguer de cotxes a Menorca, és possible trobar un vehicle adequat a qualsevol economia, degut a la gran demanda per part dels visitants de l'illa.
Associats de les Estacions Nàutiques de Menorca.
A continuació s'oferix una llista dels associats que pertanyen a aquesta categoria. Per a més informació, faci clic sobre cadascun d'ells.
Autos PT. Lloguer de cotxes a Menorca....
Estació Nàutica de Mahón
|
Estació Nàutica de Ciudadela
|
Condueixi i gaudeixi de Menorca amb un vehicle de “BETACAR”. Pot escollir e...
Estació Nàutica de Mahón
|
Condueixi i gaudeixi de Menorca amb un vehicle de “BETACAR”. Pot escollir e...
Estació Nàutica de Ciudadela
|
Condueixi i gaudeixi de Menorca amb un vehicle de “BETACAR”. Pot escollir e...
Estació Nàutica de Fornells
|
Estació Nàutica de Ciudadela
|
Estació Nàutica de Fornells
|
|
|
|
|